Break down

Ja, idag har jag inte alls mått bra. eller det började redan i natt vid 4 tiden. Det bara slog på som ingenting. massa tankar o känslor som strömmar genom kroppen. Så idag har det varit jätte jobbigt.

Det är jobbigt och må så när man älskar livet så mycket som jag gör.
Då vill man ju bara må bra hela tiden. Men man måset väl ha såna här små fall för att kunna må så bra som man gör annars. Och jag kan egentligen inte sätta fingret på exakt vad det är för tankar o känslor jag har. men det gör ont inom mig iallafall.

så idag för att må lite bättre så gick jag till gymmet o fy vad jag mådde bra där :) där försvann alla problemen orkade till och med pressa mig lite mer så jag orkade att springa i 20 min. framsteg kan jag ta o säga :) Det är så otroligt skönt att var igång med träningen. Nu ska jag bara inte tappa den utan verkligen hålla det uppe.

Jag hoppas på en bättre dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3

2012-02-19 @ 22:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0