En liten stund!

Ja jag vet inte va man ska kalla det. Men en sån liten svaka igen. Där allting känns så där dåligt. Nästan så man bara vill sätta sig ner på golvet och bara gråta.

Varför det vet jag inte?
Kanske för jag inte tränat på hela veckan som jag lovat mig själv att göra, eller för jag ätiti socker idag, för jag är ensam, för jag måset städa imorgon, kanske längtar hem, eller kanske för jag delar säng med en hund, halv äten påse bacon chips, räkning, hårklämor, mobil, tum godispåse, sprite flaska, handuk, inne tofflor, mitt bank kort och nordeadosan (det västa är väl att jag delat säng med de sakerna i en vecka nu(för stor säng)) kanske är nått av övanstående? ja jag vet inte alls?

Men nu är ändå klockan så mycket så man får lov att gå o lägga sig...

Å vet ni, min roomie kommer på tisdag :)

Sov gott




Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman lilla om du lånar en hel lägenhet måste du väl inte ha allt i sängen ? Sånt e livet emmellanåt. Det är för att det är så som man när allt blir toppen igen kan känna den där toppenkänslan. Puss o kram



2012-02-04 @ 10:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0