Igår!

igår hade jag stägning på jobb så vid 20 över 6 va jag hemma o då hittade jag både jonas o soheil i köket. Det blev jätte god mat kött o potatisgrattäng o sparris :)

Det blev några glas vin mycket snack mellan himmel o jord. Ante, yasmin o partik och också inom en runda o snacka lite :) jätte trevligt. Men jag ville itne riktigt att kvällen skulle sluta så jag fick med mig pojkarna ut på en krog här i närheten och då mötte vi även upp jennie, sohelis tjej :) så det blev att man tog sig en sider och bara njöt av det härliga sällskapet.

så måset jag ju berätta hur det gör för mig med min diet. tihi :P inget vidare. i natt åt jag till och med makidonkan mat. illa. lite kakor o annat har också glidit ner under de senaste dagarna. o igår gjorde jag mig en riktig fuling då tog jag mig ett glas cola till maten. emn bara ett. det va inte äkligt o inget gott heller så inget jag saknar faktiskt. inte mer än nått annat i allafall. o nu när jag tränar så behöver jag faktiskt äta lite onyttigheter för att orka med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0