Klänning!

Igår efter jag vaknat till tränat, duchat o allt annat jag behövde göra så stack jag ut till kista för att möta upp bobby (robin) som va så snäll o följde med mig för att kolla klänning. men de där klänningarna lös med sin frånvåra kan jag säga :(

Så efter vi kollat igenom alla butiker o jag fått lite mat i magen så beslöt vi oss för att hämta lilla lousan för att sen åka hem till honom för att kolla lite film. Mästerkatten i stövlar. eller va den nu heter :P nja jag vet inte om den va så bra. men inte kass heller :) Så det blev att jag sov hos bobbsan. [Jag på soffan o han på loftet] Jag sov otroligt dåligt så har varit riktigt trött idag faktiskt.

Men nu ska jag krypa ner ännu en gång o hoppas att jag vaknar mig o glad i morgon...

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0