Läkarbesök!

I fredags blev det ett läkarbeskö i spånga det tog mig en timme att ta mig ditt men det va det värt :) Va jätte nöjd när jag kom där i från. jag åkte ditt för mitt problem med min fot. Och åkte i från med svar på alla livets frågor. ne kankse inte riktigt men jag kände mig så nöjd. Hon kände o klämde o titta o vrid o tängte o titta o allt annat man kunde tänka sig med min fot. Det hon hade att säga va (som jag redan viste) att jag är tvungen att använda ordentliga skor hela livet :P inga finskor för mig inte :P Jag har haft ont i min vänster fot uppe på nu i tre veckor o beställde tid förra fredagen så allt har känts så snabbt o smidigt. Hon skicka mig direkt vidare över gatan till en skoaffär/ortoped. Som på tisdag efter jobb så ska jag åka ditt och få mig ordentliga inlägg till skorna och även hon sa att jag alltid kommer få ha ordentliga (breda) skor. 1300:- ska jag punga upp för såna inlägg. men får väl se till att önska mig de i fölsepresent :P

Jag fick även mig en ny tid då vi ska gå igenom mina andra frågor jag hade.
- Hon skulle skicka efter min remis från malmö angående B12 (dsnart dags för påfyllning)
- hon skulle kolla upp om det är lönt att jag tar sprutan mot livmoderhalscanser fast jag redan haft cellförändring.
- och jag skulle fixa minremis från l-a angåenda gastropi (stavas?) så vi kan reda ut vfar mitt B12 kommer ifrån.

Helt sjukt o detta är bara em vanlig vårdcentral detta hade aldrig hänt nere i skåne. de tycker ju att det är konstigat att man kommer till dom med problem om hälsan.

Här va det fart o fläkt med en gång :) nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0