Nått som inte stämde!

Idag när jag skulle gå o handla så tittade jag mitt konto först då mina pengar borde varit helt slut. Men det stämde inte jag hade rätt bra med pengar (jämöfrt med att varit helt slut iallafall) Där skulle bara varit pengar till pendelkort o mat till malou. men nej då där va mer :) så tittade historiken  Å oj vad glad o förvånad jag blev :)


Min mor viste jag redan om att hon varit så snäll o gett mig en liten peng men moffe hade bara smuglat in en liten summa till mig. Det gör verkligen jätte skillnad o så jag klarar mig :)

ÅÅ Man har verkligen världens bästa familj. Tack Tack Tack, ni är världens bästa o jag är verkligen så tacksam <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ibland måste man bara hjälpas åt :-)// kram

2012-02-06 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0