Sitter bara!

När jag kom hem från jobb så la jag mig direkt i sängen (soffan) o deckade o sov till halv 8. det va meningen att jag skulle ha tränat idag men känner mig inte riktigt kry tror att jag håller på att bli sjuk men jag hoppas att det har släppt till i morgon. har inet alls tid o lust att vara sjuk :(

Har trillat ner i en lite svaka idag igen. jag vet inte om det är för att thess berättade för mig att sofie o hon förhoppningsvis kommer upp till helgen. Jag saknar alla så nu. Det är så otroligt skönt o härligt att vara här. Men jag hade gärna haft alla mina vänner här med mig.

Jag skulle verkligen skriva av mig. men jag känner att jag inte orkar mer. Trött o ont i hela kroppen är/har jag. Så nu ska jag krypa ner i min soffa igen och jag hoppas så på att min therese kommer upp till mig i helgen. Det hade gjort mitt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0