Träning!

Äntligen! Nu är jag igång. Idag va jag på mitt första pass och jag kom ihåg mycket mer än va jag trott från mitt gammal schema som jag älskat. Men har bett thess skicka efter det så jag kan göra en ordentlig träning :) Det sjuka idag, något jag inte gjort på säkert 10år och som jag hatat att göra, va att jag sprang, jag sprang, fattar ni S P R A N G och jag tyckte inte ens att det va jobbigt. Sparng i ca 13 min innan det började känas lite vid nykelbenet (som håll) men fy va stolt jag va/är över mig själv. Det blev annars lite biseps och ben idag :) Gud va skönt det är och tränar att man glömmer det efter en tid utan träning. men nu jävlar är jag i gång igen :) Nu ska detta hålla...



Beach 2012 här kommer jag
(Läs: BEACH 2012 HÄR ÄR JAG)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0