ååå ångest

Vet ni vad jag gjort idag. Något jag inte gjort på många år. Simmat :) gud va skönt, men fy fan vad jobbigt. Jag ska göra det nu varje onsdag för att jag åker till badet varje onsdag med barnen på jobb så då är det lika bra att passa på tycker jag :). Efter jag simmat färdigt så bestämde jag mig att väga mig... 0,8-1,8 mer än kissie ni vet bloggaren med de stora tuttarna. Vilken ångest. Jag har tyckt det varit lite konstigt att min byxor töjts ut så o alla dessutom. Men nu fick jag mitt svar. :P Vet ni varför? Jag tror jag vet. Jag har ju inte drukit Coca Cola på lite mer än en vecka o så har jag dragit ner lite allmänt på socker ätandet också. O sen så går jag jätte mycket, ja fy fan vad jag går. Mycket o fort :) Men ser ni nu vad som händer alla ni som velat jag ska sluta med colan. Men på måndag börjar mitt nyttiga liv o träning så då är jag på väg upp igen! Hoppas jag iallafall! 52kg here i come! Oo ja jag vet. Vikt är sjukt tråkigt att prata om. Men blev så paff. Nej Uch o fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0