Annat

På jobb för ett tag sedan så skulle en kollega ta en frukt. så när han tar upp handen ur frukt lådan så ser han att han fått upp en apelsin med hela trädet. det va ju bara tvunget att fotas :P


så där till jul så måste man ju ge sig själb något fint, så gav mig faktiskt själv en julklapp, fick ge den lite tidigt då den inte fick plats i resväskan, men det gjorde absolut ingenting :)



kankse inte den bästa bilden. o väldigt konstig färg att fastna för.
men jag är ju inte helt hundra heller, så det passar ju sig bra :)


vid julavsutningen fick man lite julklappar av barnen. kommer ihåg då att när jag va liten så ville jag bli lärare just för att läraren alltid fick saker när de fyllde år och vid jul. tihi. Riktigt den anedningen är det ju inte idag. o varför vara lärare när fritidsledare är så mycket bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0