B12

Äntligen, äntligen, äntligen hat jag fått min B12 spruta. Denna gången togs den av martina. Med lite hjälp av internet o lite av thess (via tele) så klarade vi det allelesutmärkt. känndes precis som vanligt o än så länge är jag inte död eller dyligt så det måset ju menas att det gått bra :)

Så nu ska jag börja skärpa mig med mina folzyra tabletter o D-vitamin tabletter så ska jag nog inte bli sjuk lika ofta o känna mig mycket piggare, så där man ska känna sig :) ÅÅ vi ska ju inte snacka om mina jävulska blåmärken jag får, nej nu hoppas jag detta får ett slut. för dessa två månaderna innan det är dags för ny kur :)



Blev ju hur bra som helst :)

Kommentarer
Postat av: Maxine

Hej vännen! Kul att läsa din blogg :) Vad använder man B12 spruta till?

Ha det bra så hörs vi!

Kramar!

2012-01-18 @ 22:49:23
URL: http://blogg.mama.nu/maxine/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0