Då börjar vi!

Eller jag iallafall.

Som sagt. eller har jag inte sagt det till er?
Ska börja mitt nyttiga liv nu fram till min föddelsedag ska träna, sima o äta nyttigt. inget godig. cola har jag ju redan lagt av med. Har varit utan den i 2 veckor nu o känner inte jag behöver den alls. :) wiiee.

Så vi får väl se hur det ska gå med allt detta andra. har ju tråkigt nog inte mer pengar denna månaden så får väl om inget annat i slutet av månaden svälta mig :P nej det sa nog lösa sig. För det gör det ju alltid ;)

Grym man är alltså...


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Maiiijjjjjaaaa!! du är så duktig!! när ska vi hämta ut ditt kort på medis? nån dag du slutar lite tidigt?? å dååå ska vi träna gärnet. ps. lägg ut en önskelista på bloggen!!:)

2012-02-01 @ 08:27:05
URL: http://www.millanolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0