Då sitter man här!


Har verkligen tusen tankar i huvudet en dag som denna. som tex. -att folk inte säger att jag inte ska springa för fort fram jag förstår och vet det men samtigit åp har jag lust att spring, nej inte springa riktigt kuta. (bli inte nervös nu, lovar att jag ska ta det lugnt), en annan tanke är hur sjukt osexig jag är i minljusblå prickiga pyjamas. Andra tankar är är att hur sjukt jävla bra jag är, det är helt sjukt, alltså riktigt jävla sjukt. Jag tror inte man kan vara bättre än va jag är ;P, samtidigt tänker jag att jag är just nu väldigt lost o samtidigt som jag är väldigt lycklig o mår väldigt bra så mår jag dåligt jag vill inte säga väldigt dåligt men så där att det känns då o då iallafall.

Jag såg även att det trillat in lite nya läsare min absolut första tanke va: vad har jag nu gjort! vad har jag nu ställt till med! men äch så kan jag ju inte tänka, ni är så hjärtligt välkommna :)

Ja, tankar snurrar o jag vill så mycket. Men detta ska bli bra, riktigt jävla bra. 

ha det bra my love ;P


Kommentarer
Postat av: hemlig

så fin! :)

2012-01-12 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0