En helt underbar helg!

Ja jag har haft en riktigt toppen helg, en helt underbar sådan. O jag har delat den men den bästaste Bobby. Det har varit 2 små despytter som efter lite om o men rätts ut snabbt. Jag har blivit så bortskämt o jag har verkligen haft det så bra :)

F R E D A G. Robin kom hem till mig, vi gjorde vid oss lite för att sedan ta oss in till Östermalm, efter lite om o men så hamnade vi inne på en jätte mysig kinaresturang som vi satt på till de stängde. Det blev mycket prat o riktigt god mat, vi dela en flaska vin o bara njöt av livet. Så närmre 11 tiden va vi hemma hos mig igen, vi tog oss ett glas vin till o bara mös ner oss i soffan med tända ljus o lite musik!

L Ö R D A G. När vi väl vaknat och gått upp och va klara för dagen va nog klockan närmre 3 så vi åkte in till sergelstorg/hötorget där vi gick o åt på en jätte god snabbmatsresturang fast med riktigt lagad mat (typ). har helt glömt namnet men vet att jag ätit där innan. jätte god potatismos med köttbullar :)

efter vi ätiti o skulle börja gå hemåt så kom robin med den bästa idén att vi skulle gå på bio. När vi väl va där så bestämmde vi oss att vi skulle gå lite senare på kvällen så vi kunde hinna hem o gå ut med djuret o lite sånt. Det blev även att vi sov en liten stund, helt utmattad :P

Vid halv 8 begav vi oss mot bion vi tog oss en fika vid sergelstog innan vi gick in på bion som robin va så snäll o lät mig få bestämma. Det blev nämligen världens tjejfilm "new years eve" det va en mysig film. vet inte om det va en bio film. Men det gjorde absolut ingenting. Kom på mig själv många gånger också att jag satt o pratade högt med robin o nångång fick till o med robin säga till mig att vara tyst :P det där med bio är inte riktigt min grej, att vara tyst så länge liksom ;)
Efter bion blev det att vi åkte hem o bädda ner oss, o för första gången så somnade jag nog förre bobby!

S Ö N D A G. Idag har jag varit sängliggande. inte för att jag är sjuk eller liknande. men jag vaknade inte fråns halv 1 och ordentligt ur sängen va jag nog inte från vid 5 tiden. Bobby hjälpte mig upp med lite saker på vinden sen begav han sig hemåt. Så efter han gått har jag städat, varit ute med malou o kollat ett avslitt av "elsas värld" o bara tatt det lugt framför datorn.

Så min helg har varit så bra som den kunnde ha varit. Så min underbara Bobby, Tack!







Nr:four  Nr:five  Nr:sex...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0