För ett tag sedan

så va jag o bobby på bio när vi sen kom hem så satt denna lilla lappen på dörren. Det ända jag läser o ser framför mig är VALP...

HON ÄR INGEN JÄVLA VALP.
Tjejen är snart 5½år.



Så trött på detta eviga valpsnacket. åå vad ska jag göra? Jätte tråkigt hon gör så men kan inte göra så mycket? hon är ensam max 5 timmar på en vecka. låt henne gnälla.
Eller nej det gör jag inte. hård träning har faktsikt påbörjats, mer kan jag inte göra. Eller ni vill jag ska sitta inne!? Nej tack!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fråga på hunddagiset de har kanske något råd hur du kan träna henne på att inte pipa //

2012-01-26 @ 22:58:57
Postat av: elinore

Maloue är en schäfer valp! Eller en ko för det rimmar på hennes namn: - maloue du är en liten KO!

2012-01-29 @ 15:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0