Helgen!

ja, det är snart helg igen men tänkte uppdatera lite om förra helgen ändå. jag o bobby hade dejt Nr:Seven-Nine :) det har varit en riktigt lugn helg.

Jag åkte till honom i Fredags efter jobb. Under tiden han va o räna så va jag snäll o storstädade hans lägenhet, vilket som inte syntes i söndags men I DID :) När han kom hem körde vi o handlade tacos. åt o sen skulle jag bara ta en tupplur vilket blev att han somnade o jag fick tittat i min sköna hem tidning som jag köpte :) när jag läst klart så såg jag att klockan redan va 12. så då gick jag o la oss :)

Lördagen blev också väldigt lugn tittade på en bra film så där mitt på dagen. crays. stupid. Love. Jag tyckte den va en film både för han o henne :) gick en lång o mysig promenad med bobby o lousan, Mys :) det blev mat även denna dagen :9 denna gången skämde jag bort bobby :) steckt sparis, stekt skivad potatis, vitlöksbröd med hemma gjort vitlöks smör, fläsk file och feta ost sallad :) YES, jag kan om jag vill. det handlar bara oftast om att jag inte vill. ;P Senare satte sig bobby o spelade vilket som tyvärr blev lite för länge (läs: 03.30) vilket inte va jätte kul. fast i och försig så hade jag deckat redan 23.00 :)

Söndagen gick vi väl upp vid halv 11.30 (ja, jag har ju sagt det, jag borde gå i ide på vintern) Det första vi gjorde va att sticka o kolla en l'genhet till bobby vilket tyvärr blev helt onödigt dyr... Nej tack...
Vädret va jätte fint, vindstilla ute o snön föll lätt så vi gick en runda även då. samma som vi gjort dagen innan o då vågade jag även släppa malousan. o det gick jätte bra. Vi kastade lite pinne på en äng, tramsa runder o allmänt busade. mot kvällen så åkte jag hem till mitt :)

en härlig helg. o snart är det dagx för ännu en :P



Taco mys i fredags :)




Om ni tycker att det ser ut som det är en cocosnöt som Malou leker med så, ser ni helt rätt.
Efter hon blivit lagom frustrerad på den som öppnade bobby den så fick jag smaka på saften o själva coccosen vilket va lika äckligt som jag mins att det va sen jag va liten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0