Helgen!

Gud va jag har fått sova ut i helgen. så otroligt skönt, jag har gjort absolut ingenting i helgen. Fredags låg jag bara framför datorn till 01 o sov ut i lördags men tilllätt mig själv att bara vara hur trött som helst resten av dagen. men jag såg faktiskt till att ta mig till Kamilla för lite film gos mat o sånt där vettigt snack man behöver ibland :) vid 11 tiden befann jag mig i lägenheten igen.

Så i Söndags hände det som aldrig hänt innan. Jag gick upp kl 7 för att tvätta. fattar ni jag gick frivillig upp kl 7 (dock inte utav mig själv) för att tvätta. vid halv 10 va tvätten kvar o då gick jag faktiskt o la mig igen o sov sen fram till kl 11.

Så lugn o skön helg o det har verkligen märkt denna veckan, känner mig så utvilad o orkar göra vid mig in för jobb vilket är väldigt skönt :)

Jag o thess på karnevalen för något år edan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0