Helgen!

Under den tiden jag bott hos kamilla så va detta den första helgen jag faktikst va hos dom en hel helg o hittade på saker. de hjälpte mig även att flytta mina saker till Jonas (kommer mer om det sen). Det har ju varit långhelg så i:
T o r s d a g s kväll så tog jag o kamilla oss ett glas vin o började planera min 25års fest lite. Vi satt även upp för att kolla Hockyn. Jag är ju inte jtte intresserad men kollade faktiskt med späning på denna matchen tills det va 20 min kvar då orkade inte mitt huvud längre o kamilla deckade lite senare så där 2min innan sverige gjorde ditt första o än måletunder hela matchen. grymma sverige alltså :) bara 31år sedan sist :P

F r e d a g e n började lugnt med Glee- avsnitt o jag började känna mig riktigt dålig till och med så jag nog fick lite feber. men jag tog en pilla o hoppade in i duchen för att sen göra vid mig. För det va så att det va lite vin mys som stod på schemat hemms hos martina. vid 2-halv3 tiden va vi nog hemma o nerbäddade :) Tacl för en trevlig kväll tjejer.









Jag, Martina, Kamilla <3


L ö r d a g e n började med som vanligt glee-avsnitt o allmänt snöande i soffan. Men vid 5 tiden tog jag mina sista saker underarmen o begav mig på nya äventyr.

S ö n d a g Har gått en lång promenad längs vattnet idag med lilla lou sen gick jag bort o handla. ända stället jag hittar till här omkring är systemet (illa?) så jag fick utgå där ifrån o handlat fick jag tillsist. Och om någon timme ska jag bege mig till Bobby. För dejt Nr:One.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0