Jul och nyår!

Ja jag har varit helt värdelös på att skriva vad som händer i mitt liv ju. Å bilder ska vi inte snakca om. Har nästan inte tagit en ända bild på senaste tiden.

Men:

L i l l e - J u l befann jag mig hos morfar :) underbara jul. efter det blev det utgång med thess :)

Jag o tim låg o väntade på att det skulle bli julklappsutdelning medan de andra diska o fixa så sjöng jag o tim allt från trasdockerna till luftenshjöltar. bästa tvillingkusinen <3


Malou fick en väska :) SJälv fick jag en massa fina saker o pengar :)


Första gången jag o thess inte fick till en ända bra bild :P
 Line, stefan, hallberg o christoffer befinner sig med på denna förfest :)
Väldans trevlig kväll <3


PimPim, Thess o jag inne på tycho :)


J u l a f t o n firades hemmes hos framor o kusinerna langvad. de bor ju i samma hur så man springer upp o ner mellan de olika aktiviteterna, det togs även familjefoto :)

ser allmänt fet o utväklingstörd ut på denna bilden. men ligger o väntar på kalle med kusinerna.
här lilla kusin simon i min famn :P


i brisst på annat o väntan på gröten :P


kusin brödrarna johan emil o martin ger alltid varandra väldigt speciella saker o ofta leksaker för "vuxna" o denna fisken fick martin. så den simade runt i lägenheten resten av kvällen :P


D e n  2 5 är ju dagen alla går ut. Men först så begav jag sofie o pytte oss ut till mörarp för att äta hemma hos L-g (mammas) för lite mat o träffa plastbror med flickvän :) väldigt trevligt, som alltid :)  efter det så fixade jag o thess (som jag bott under hela l-a tiden) hade lite för fest. en massa tjejer o rikard(pyttes pojkvän) :) pyttes alla tjejkompisar kom. ute blev tyvärr inte så bra som den borde blivit men den 23 va suverän så det gjorde inget :)



D e n  2 6 bestod av att packa ficka det sista som behövdes göras o avslutas. Så efter det va det att bege sig mot tåget i lund ditt sofie körde mig. tåg resan gick bra o kom hem som jag skulle medan lilla malousan blev i L-a för lite semester :)

En vecka senare så befann jag mig nere i L-a igen denna gången bodde jag hos min mor. dagen jag kom stack jag äver till en vän för lite film med ett litet gäng. hur trevligt som helst.
dagen efter alltså Nyår blev att fira ute på öster. i en lokal. det va Andre, Engqvist, martin som hade varit så duktiga o ordnat allt. en trevlig kväll jag var hemma igen efter att ha fått gå med 12cm klackar hem. smärta ;P

Tråkigt nog så tog jag inga bilder, har inte ens en på vad jag hade på mig. Det jag tog o stulit från hanna kan ni väl få se :)

Killarna som hölt i det!




jag o den sjukt (host) goda välkomsdrinken :)


Jag o Hanni <3


Grr, eller nått :P


dagen efter nyår va det dags att åka hem. 20 min från att vara i stockholm stannar tåget pga att någon hoppat framför ett annat tåg. ååååå, där stod jag/ vi ett bra tag. men Jag ringde min absolut bästaste Jonas som kom o hämtade mig o körde mig ända hem till dörren :) har man världens bästa vänner så har man :) (skulle varit hemma vid lite över 21 men blev lite över 11 istället :S)

Så det va det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0