Kramas mera!


Vi måste börja skärpa oss, vi måset börja bry oss om varandra. Sluta baktala varandra, sätta knivar i ryggen o sluta vara så himla elaka o hårda mot varandra. Vi måset börja låta alla få lov att vara vem dom är, vi ska kramas mer, visa känslor, kärlek o glädje.

Vi måset få slut på denna beprition o kännslan av att inte räka till o inte få duga som vi är. För det gör vi.

Jag kan ärligt säga att jag lämnade L-A för detta väldigt tråkiga bettende. Jag orkade inte leva i det mer. Jag vill vara lycklig o ha det bra på det sättet jag är bäst, då jag är mig själv.

Varför vill vi skadda varandra? Varför kan vi inte bara få vara glada för andras skull. Eller i alla fall bara låta folk få leva sitt liv utan att alla ska blanda sig i.

Det måset ske en förändring...


Kommentarer
Postat av: mamma

Kunde inte skrivit det bättre själv. Naturligtvis håller jag fullständigt med dig// Kram

2012-01-17 @ 22:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0