Lycka blandat med ångest!

Jag viste att jag inte skulle börja pröva o jag höllt mig så länge. Men när jag bara hade 10 min kvar på min rast så kunde jag inte hålla mig längre. Rektorn kom in och prövade skor ut av skoförsäljaren som va där o visade olika sorters "jobb skor". Så det råkade bli att jag köpte ett har. Inte jätte snygga eller jo det va dom. lagom nördiga o riktigt seriösa. :) De används ofta inom hotellresturang branchen. men FY FAN vilka sköna skor. ååååå ja såååå sköna, mmm. Tog den senare beställningen då jag inte har en krona nu. så i mars så har jag mig ett par sjukt sköna inneskor :)



De kunde inte passa bättre i tiden då min vänsta fot ha börjat krångla jätte mycket o gör frutansvärt ont. Måset nog kolla upp den. Jag tror att jag har ett alldeles för högt tryck upp på foten vid den där knutan (som är väldigt hög på mig, då mitt höga fotvalv) Men mina gympa skor klarar det rätt bra så länge, så länge min sko inte är knuten. Men att gå ute är ren pest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0