Veckan som gått!

veckrona bra springer iväg.
Det är så härligt väder här uppe det ligger runt -1, -3 grader hela tiden så det är inte särskillt kallt. snön haller lätt då o då. o det känns bara allmänt mysigt :)

Något som är jätte tråkigt dock är att jag är så fruktansvärt trött. Jag kommer inte upp på mornanrna. jag är ju så här varje vinter. Men jag stör mig, jag vill kunna vakna av mig själv så där vid 7 som alla andra gör. Men icke. jag är sten död. o i cirka 2 veckor nu har både personal o elever frågat om jag är trött eller sagt att jag ser väldigt trött ut. ÅÅÅÅ det är så tråkigt. jag vill inte vara eller se trött ut. jag vill ha pigg o se levande ut. dags för att börja sola, tärna o absolut klippa mig. Jag måset verkligen börja orkar bry mig... :)

Har varit hemma andra o tatt det lugnt hela veckan förutom i onsdags då jag sov hos bobby. det blev en lugn kväll bara :) kramades lite extra hårt då han är iväg med jobb torsdag-söndag.

Nu, Nu ska jag faktsikt snart gå o lägga mig. vid 21.00 vill jag försöka ligga idag. Så hoppas jag att jag ser lite piggare ut i morgon :)


Kommentarer
Postat av: Teez

Vem fan vaknar vid 7 av sig själv!?:)

2012-01-26 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0