WwWwooOooOoOOoHhHhhOoOWwWWwW

YES!

Har fått tillbaka mitt efterlängtade provsvar.
Jag kan väl säga så här, ja kan andas ut. wiiieeeeee :)

Jag vet inte va man ska kalla det: jag är frisk, ren, klar, positiv. ja va fan säg va ni vill.
Mitt besked om cellförändring har kommit tillbaka o det har inte kommit tillbaka :)

så nu kommer jag bli kallad igen om 3-5år säger dom.
alltså om ett år då :) För mycket har de lärt sig på läkarutbilldningen men tydligen inte matte :P
tihi. nej nu ska vi inte vara sånna, bara så sattans glad o lättad.

Detta behövde verkligen jag. ja fi fan..


Tack!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så glad jag blev över att läsa detta. Bamsekramen

2012-01-31 @ 21:37:40
Postat av: Mamma

Så glad jag blir av att läsa om dina provsvar. Bamsekramen

2012-01-31 @ 21:42:26
Postat av: elinore

BRA! :D

2012-02-01 @ 14:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0