30 punkter av mitt liv...

Jag läser en tjejs bolgg lite då o då, emmie. Tycker det är härligt o följa hennes liv i Australien o tjejen skriver riktigt bra tycker jag. Så det är bra underhållning så där en tråkig vardagskväll eller som nu tågresa. Så jag hittade detta på hennes sida så jag också tänkte följa. Jag kommer inte skriva en varje dag utan  kommer skriva det dår o då. Kul va ;)

01 – Presentera mig själv.
02 – Min första kärlek.
03 – Mina föräldrar.
04 – Vad bjuder jag på för mat?
05 – Vad är kärlek?
06 – Om det här vore min sista dag.
07 – Vänner.
08 – Favoritsaker.
09 – Min tro eller livsfilosofi.
10 – Bloggfavoriter.
11 – Mina syskon.
12 – 10 saker du inte vet om mig.
13 – En vanlig dag hemma hos mig.
14 – Dåliga vanor och laster.
15 – Mina drömmar.
16 – Första kyssen.
17 – Barndomsminne.
18 – Ett pinsamt ögonblick.
19 – Detta ångrar jag.
20 – Mina förebilder.
21 – Mina dåliga sidor.
22 – Det här upprör mig.
23 – Mitt hem.
24 – Det här får mig att gråta.
25 – Det här är jag bra på.
26 – Mina rädslor.
27 – Min favoritplats.
28 – Saker jag saknar.
29 – Det här ska jag bli när jag blir stor.
30 – 10 dödssynder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0