Jag längtar hem!

Jag vet inte om detta kommer hålla i sig, men jag längrar hem. just nu känner jag mig färdig här. eller nej nu ljög jag. Jag älskar livet i sthlm, men som jag vetat så har det varit en flykt, en flykt för att jag ska kunna ta tag i mig sj igen.

Jag vet dock inte till 100% om jag är färdig här, tycker ietn ta några förhastade beslut o jag älskar ju mitt jobb, så otroligt mycket. mitt jobb är det bästa man kan ha. Så ja vi får se hur framtiden ser ut. men tanken på att vara hemma hela juli skrämmer mig fortfarande. men skit i det. ska bli härligt vilket som...


jävlar vilket flummigt inlägg..

vill ha sagt väldigt mycket men håller det till thess i stället, hon försöker göra mig klok ;P vi får se hur bra det går ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0