Landskrona

Hur bra jag än har det här uppe så tänker jag jämt och ständigt på Landskrona, på alla där hemma. Kommer jag vilja flytta hem igen eller ska jag verkligen bosätta mig här på riktigt och verkligen sattsa fullhjärtat på detta. Jag måset göra ett val. ett riktigt val. Jag tänker lite som så här. I sommar när jag kommer hem kommer jag få känna på om jag vill flytta hem igen. Kommer jag orkar det, vill jag det, saknar jag det?

Therese vet jag ju redan om att hon vill ha hem mig nu. men om jag flyttar hem har jag sagt att det inte blir från till vintern som tidigast. Om jag nu ska flytta hem.

Ja jag hör ju samtidigt alla era kloka röster o det behöver du inte bestämma nu o bla bla bla... Men som jag alltid är, jag vill ju veta o bestämma allt nu. Vill jag ha ett liv där jag bor långt ifrån mina vänner o familj. Där jag kanske kommer få en familj en dag som kommer ha långt till sin mormor o morfar, vill jag ha det så? Det är ju inte bilden jag har haft i huvudet hur det borde se ut. ni vet när ni va små o man föreställde sig hur allt skulle se ut när man va stor. aldrig någonsin hade jag föreställt mig det o det jag gått igenom de få åren som vuxen. Tur att jag inte kunde tänka så när jag va liten, hade ju varit deprimerad i ett väldigt tidigt stadie i livet tror jag :P

Jag vill ha lite mer ro o lugn i själen. Vad vill jag...?



Jag vill inte bara se Stockholm som en lång o härlig resa.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja lilla guman det är bara du som kan bestämma. Men jag blir jätteglad och rörd över att du tänker på oss här:-). Hur som helst när du kommer är du alltid välkommen :-). Vi tycker så ofantligt mycket om den där äkta goa majsingen. Oftast är det som så att när man minst förväntar sig något och när man som minst söker svaret.......kommer det !

2012-06-03 @ 21:07:19
Postat av: teez

Puss på dig min älskade maijsi <3

2012-06-05 @ 02:00:18
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0