Tänker inte

nej, jag tänker faktiskt inte uppdattera sådär som jag gjort innan om vad som händer exakt hela tiden. för vet ni va. Jag gör saker exakt hela tiden. här händer nått jämt o ständigt. Jag gör så mycket saker. o jag trivss så bra. jag har flyttat hem till ida o josse nu. så ska bo här en månad sen blir det hemfärd.

va hemma i la förra helgen. så skönt o underbart att vara på hemma plan.

Igår måset jag ju berätta om. va på en privat fest på en båt. eller först va det mingelfest hemma hos carin som fylle typ "30" igen. både "ola lustig" ni vet radio prataren va där o petra som sunger "mikrofin kåt" va där. pratade dock inget med dom :P de är ju som vilka människor som helst o som vanlig så va jag yngsta människan på stället :P Tråkigt nog så är jag ju inte så där kändis kåt, borde kankse bli det. så man kan känna lite mer Wohoo upplevelse i livet :P där va fler spännande människor, fler sångare, högt uppsatta chefter på tex svt, tv4 o jada, jada. sjukt trevliga o ödmjuka människor vilket som.  o inte nog med det så va det mer eller mindre en gay fest. så på båten som vi senare tog oss till va säkert mer än 60% av killarna som va där, bögar. så när min fylla satt igång o jag kännde att jag vill åt uppmärksamheten så stack vi vidare. till götta källare eller va det nu hette. tydligen så var där efter festen för "let´s dans" såg någon av dom men tänkte inte på det fråns jag hörde om det imorse när man vaknade. Såg dock den där blonda killen som är dansare, han hångla med nån kille :P spännande va :P

O inte för att skrytta eller va väldigt öppen med hur jävla bra jag har det. Så har jag det så fucking jävla bra. FI fan. mmmmm. Jag storm trivss o den ena dagen är bättre än den andra.  Tror inte ni kan förstå, men en sak vet jag ni borde vara så sjukt avensjuka. det hade jag varit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0