Accepterna & Respekterna

Jag tänkte säga till dig igår att jag lyssnat på inspelningarna igår får tiden du gjorde som du gjort. o det på nått sätt blev mitt fel... Men jag kände att hela grejen att jag bara va "där" va tillräkligt så sket jag i det. Men vilket patetisk tid och lyssna på de där inspelningarna gjorde inte ens lite ont i hjärtat...

Jag förstår inte mig riktigt ditt ag mot mig. Men jag har lovat mig själv att jag inte ska göra det till en stor grej så jag tänker acceptera o respektera hur du vill ha det. Jag kan inte säga att gör förstår din ilska mot mig. Men jag får ta det så. Det får vara vad det är för att det ska bli enklast för dig.

Men då vill jag faktiskt också att du accepterar o respekterar Min önskan. Jag vill att du slutat följa mitt "liv" här inne och var du nu kan göra det annars. För att om du vill ha det som jag får intrycket av så vill jag ha det så hela vägen. Så jag hoppas att du kan vara så snäll att sluta bry dig... (jag lovar höra av mig om jag är döende)

Du har den platsen du har och du betyder det du gör...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inget agg mot dig vi har gått på vara ett håll och så är livet, nu har du ett nytt liv och jag har mitt så varför konstra till allt?

2012-03-11 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0