Beroende!

Känns lite just nu som jag försöker hitta mig ett beroende eller sysselsättning. Inte ett sånt dåligt som knark, alkohol, cigg o snus eller nått sånt. nej mer som (nått jag är väldigt inne på nu) hår i örat. Va så många år sedan jag gjorde hål sist o har legat hela kvällen o känt på vart jag hade kunnat ta hål. åå jag vill, skit sugen.

Har även tänkt lite på det där med tattuera mig igen. inte en till utan att utöka en jag redan har. Dessa saker kostar och kommer så klart inte bli av inom det närmsta. men oo va sugen jag är. Är kanske så att jag försöker hitta något att se fram emot... :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sånt som din mamma kallar ......

Istället för.....

2012-03-24 @ 09:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0