Besök!

Som många av er kankse vet så va min syster och therese hos mig här förra helgen. lika skönt som de kom lika skönt va det att dom åkte. nej kankse inte riktigt. (Men nästan, syskon som syskon liksom ;P) Det va helt underbart att få träffa dom :) Kamilla va så klart också med så mycket hon kunde. Det blev att gå på stan o shoppa lite, visa sofie en liten bit av stockholm.

o sen va det där med världens fylla. haha ja, shit va kul vi hade på lördagen. Men hur det nu va. Jag hade en sån där fylla så att jag till och med glömt min bankkod. tihi pinsamt men rätt kul dagen efter. haha vi han va med om mycket den kvällen. hahaha.

Fredagen:
De kom vid 11-12 tiden på kvällen. Vi plockade upp o fixa för dom, åt en himmla massa bananer och snackade halva natten.



Stackars jonas som fick leva så här i några dagar  o som även fick sitta uppe halva lörsdags natten för att lyssna på mig o thess som skulle berätta om allt som hade hänt :P haha


Lördagen: [Fira min 25årsdag 1/3]
Vi vaknade tidigt, tror jag. Åt en ordentlig frulle, Äggamacka med varmchoklad :) mmm... sen begavvi oss till bagarmossen där vi möte upp kamilla för att sen gemensamt gå bort till frisören där de fick sitta o vänta på att jag klippte mig. efter det blev det lite små shopping, systemet och sen blev det hem för att göra vid sig in för kvällen. Blev lite vin hemma hos mig elin (kmaillas kompis) kom också lite senare. Vi åkte sen till medborgarplatsen och in på imperiet. Tiden gick väldigt fort kändes det som. vi hamnade i allafall på "efterfest" och vid 5 tiden va vi hemma i våra sängar igen :)




















Måste ju bara visa, hahaha. lite kul nu så här nu efter. jag o thess blev upp raggade av 2 killar (inre i samma sällskap eller ställe). Hon träffa sin inne på inperiet o jag ute vid korvkiosken. o jag o thess som alltis säger att vi inte ens har lite samma smak på killar borde kanske tänka om :P

Thomas o victor. om ni ser så har de likadana kläder på sig skillnaden är väl 4års skillnad på dom. hahaha. kul :P vist thess. kul ;P Sjukt att lägga ut denna bilden om inget annat men skit i det ;P


Söndagen:
Vaknade pigg o glad som alltid. tihi ;9 tur man aldrig blir bakis. en gova från gud, tror jag nog :) efter vi vaknat till blev det makidonkan lite shoping precis vid butikerna vid mig. Efter det blev det hem o vila liten innan vi stack till kmailla för att kolla (shit nu står det helt still) det där programmet som alla kollat på, på tv11... Där sa det pang o jag blev jätte dålig. eller dålig iallafall. så det blev hem o krypa ner till sängs.

gigga o glada tjejer inne på mikidonkan ;P



Månsdagen:
Sofie o thess stack mellan 10-11. jag hade ingen koll då jag mer eller mindre sov när de stack. mådde inte allt för bra.

Tack så jätte mycket för den helgen tjejern. den gjorde mig så otroligt mycket... <3

Kommentarer
Postat av: teez

Tack själv maijsi.. haha så kul bilden var :D <3<3<3<3

2012-03-07 @ 03:19:48
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0