Det här med att vara sjuk!

Ja, detta är ju helt sjukt. I förra veckan så blev jag sjuk. Måndag- Onsdag låg jag stendöd ute i spånga hos robin. Han va så snäll o lämna ut sin soffa till mig så jag slapp smitta jonas. Så torsdag befann jag mig på jobb. Då började jag känna att min hals inte va helt hundra. Så i fredags kväll så small det till igen o min hals gav upp. inte helt men i söndags så kunde jag itne prata alls o lät bli. Idag, tisdag så har jag kunnat prata något så där men låter gärna bli det. på fredag hoppas jag att min röst är helt tilbacka :)

I tisdags va jag även hon doktorn igen. För att följa upp min B12. Så nu snart ska det göra en massa tester och liknande. Vilket resulterrar i att jag inte får nått B12 nu. å det är lite små panik. Jag är redan jätte trött, hängig, blir sjuk hela tiden o sämnar så fort jag kommer hem. o då är det bara några dagar sedan jag borde tatt min nya spruta. vilket jag tror allt håller ihoppa med att jag inte längre har nått B12 i kroppen. jag behöver detta vädligt snart...

Min kur för att bli av med min halsont :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0