Fin vin

En dag i veckan så träffas mitt lilla stockholms gäng. Eller om jag ska säga mitt vet jag inte. Det är så otroligt skönt att träffa dessa människor. Få tänka på annat o bara få umgås med människor man tycker om. Vi äter o dricker lite gott o bara umgås. Förre veckan va jag hemma hos ida o josse och i tisdags så va vi hemma hos Ramin o nu på måndag så är det här hemma hos mig o jonas i komboniet :P



I förra veckan (Onsdagen) va jag även o träffade en bekant. Vi tog oss ett glas på SNAPS på Medborgarplatsen.
Jätte trevligt, jag satt o prata på svenska o han engelska. Båda förstod varandra :P men folk måset ju tyckt det va lagom knäppt. Fast det va hur trevligt som helst men som vanligt så slutade allt i katastrof någon dag senare. Blir så trött på människor. Jag förstår inte ert tankesätt. Men trevligt vilket som fast att det bara varade över dagen! :) (ingen kärlekshistoria ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0