Förr förra helgen ;)

Ja för två helger sedan så hade jag haft en riktigt kattastrof fredag så efter jobb så stack jag hem till ida och mös ner mig på hennes balkong så länge vi orkade med kylan. Vi prata om massa tjejsnack o allt annat mellan himmel o jord. Senare på kvällen så kom även jonas o Björn o gjorde oss sällskap... Vid 00.30 bestämde sig jonas o björn o åka vidare o då delade vi en taxi o jag åkte hem till mig :) Mådde så mycket bättre efter fått umgåts lite med min idis :)






På lördagen så hade jag bestämt att festa till det lite med kamilla. å så blev det verkligen :) I en skum lokal ute i ett industriområde så va det innebandylags avslutning. Så jag kamilla, arne o christian begav oss det. jätte trevlig kväll... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0