Helgen och 2/3dje firandet av min 25årsdag!

Denna helgen som gått har varit så underbar o trevlig.

I fredags efter jobb så kom mina "Stockholms" vänner över. Vi satt hemma hos mig/oss och hade det riktigt trevlig. lite vin, snack o hade det allämnt trevligt. men jag ville ut så jag ida o josefin begav oss ut på stan. bara precis här nedanför där jag bor. Vi hittade ett bra ställe. 18års gräns så där en fredag o vilken konstig generation. tjocka människor med mjukisbyxor. nej vi va lätt snyggast på stället o äldst ;P Skönt o gå till ett sånt ställe när man bara vill dansa :) Efter det blev det lite makidonkan o sen vinkade jag hejdå till tjejerna. vid tre tiden kan nog klockan varit när jag va hemma :) Det va även denna kvällen min röst börja svika mig. :/



Lördagen mådde jag inte alls bra. Men kännde att jag inte bara kunde ligga hemma. Likadant kände ju tjejerna så vi [jag, ida, johanna o linda] bestämmde oss för att gå ut att äta lite gott på söder. Sen gick vi vidare och tog oss ett glas på nått vampyr ställe :P haha det hette så alltså :P Jag kunde inte alls prata denna dagen så för första gången i mitt liv så satt jag bara snällt o lyssnade i stället för att vara den som hela tiden babblar på :P det blev en alldele lagom kväll o va hemma vid 12 tiden :)

Typiskt mig. eller!? ;P man fick beställa in två saker till köttet.
Jag beställde in både pomes o potatisgratäng ;P mmm så gott...


Söndagen: Låg bara hemma o va absolut helt tyst då jag inte kunde prata om jag så ville...

Tack så jätte mycket för allt mian underbara människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0