Jobb dagar!

både måndag o tisdag har jag fått hoppa in och ta stängning. så idag har varit första och ända dagen jag slutar tidigt eller ja kl 16.30. Kommer även ha stängning torsdag o fredag som är mina ordonarie tider... Å vet ni vad, igår efter jag lämnat lou så tittade jag på klockan o bara ställde mig o gapa. kl va bara 7.30. VAFAN, jag skulle ju itne vara på jobb från en halvtimme senare. Men kände mig lagom duktig att va där så tidigt kan jag ju ta o säga :)

Jätte mycket på jobb just nu men jag börjar komma in i det bra. Men snart är det tydligen dags för förändring igen. Tur man trivss så jävla bra på jobb :)

Idag har jag även bokat biljetter. Så jag kommer hem till påsk igen. Märkte att det fanns ju en massa röda dagar där så för att slippa o sitta "helt" ensam här i Stockholm så befinner jag mig i L-a med de bästaste <3



Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott att Du ska komma hemåt. Men synd att inte jag får träffa dig så mkt :-(// Kramiz

2012-03-22 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0