Läkarbesök!

Jag har även varit hos doktorn igen. Eller inte riktigt, jag va bara o lämnade prover o fick i mig lite B12. Efter min katastrof dag på jobb så fick jag äntligen tag på min läkare som direkt skrev ut B12 till mig (när jag berättat hur jag mått o hade det). Jag hade sökt henne under bagen o fick inte tag på henne men när jag hade det som värst den dagen så ringde hon mig o gjorde mig så glad... Så nu har jag mitt B12 i kroppen igen och jag har även sett till så jag får det var 6 vecka o inte var 8de som det va innan :) underbart.

De proverna som de tagit på mig såg jätte bra ut. Så nu är det bara gastroskopin som är kvar. Det händer i vecka 15. Sen kommer jag förhoppningsvis inte behöva gå till läkaren på väldigt länge :D



Kan ju också säga att 3 dagar efter jag fått sprutan så va min 3 veckors sjukdum över. halsont, feber, heshet, trötthet, förkyldning o allt annan pest o pina va som bortblåst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0