Lugn helg!

Helgen som gått va lugn. Jag känner mig otroligt stressad o kan inte riktigt bara sitta still. Men i helgen tvinga jag till mig det o fick även en liten tillsägelse från mor att det va dags att bara ta det lugnt. Så jag har bara varit med mig själv, sovit länge (otroligt länge) gått lång promenad med lousan, suttit vid datorn o drukigt bubbelvin. Jag tog även mig en shoppingrunda på lördagen. Jag begav mig in till centrum o gick in på H&M hade ju massa presentkort där. Så det blev en kavaj o en jeansjacka. Helt perfekt så tack :) Finns till och med kvar lite på presentkorten ;)












Kommentarer
Postat av: Mamma

Se där...du kan ju :-). Ibland är det gott för själen att bara finns till. Ja inte precis när man sitter där ensam men efteråt så märker man att det har gjort nytta. Plötsligt ser man saker man inte gjorde tidigare...och bara för att man stannade upp ett tag. Kram

2012-03-30 @ 08:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0