Min 25års dag och helg!

Jag kommer knappt ihåg. Nu får vi se här. Jag åkte ner med lilla lousanefter jobb. Redan på torsdagen. thess o kamilla möte upp mig i lund o sen bar det hem till thess där vi även bode hela vistelsen i L-a :) Hela fredagen bestod av massa fick i lokalen o lämnande av dator i lund, hämta lämna o allt annat vi va tvungna till att göra den dagen.

Vi fick även en liten utskällning av en farboror som va i lokalen i Tornet där jag hade min 25års fest. vi hade parkerat prcis utanför lokalen så vi skulle slippa gå så långt med allt. så När vi kom ut för att vi skulle köra iväg så skulle gubben precis sätta lapp på bilen. -Detta är faktiskt gång plator. (och så pekade han på marken) hahaha, något jag o thess hade väldigt roligt åt hela den dagen ;P

Mer på fredags kvällen så va jag bara snabbt iväg på hemligt uppdrag o vid 12 tiden sitter jag o thess i soffan. han vänder huvudet hastigt mot mig o riktigt skricker GRATTIS PÅ 25-ÅRS DAGEN... tihi, ni skulle sätt henne o shit va rädd jag blev :P

Lördagen den 10/3. alltså min 25års dag bestod förstadels att fixa det sista i lokalen, hämta mat o allt annat. Sen blev det fest. Den bästa o underbaraste dag på mycket mycket länge. Fan va jag älskar er mina underbara vänner o familj. Ni förgyller verkligen mitt liv. Tack <3

Här kommer helgen i bilder...



Fan va snygg jag va på min dag...








Sebbe spilde 3 gånger. inte bara skvätte utan hela jävla glasen.
Kul o skratta år. han hade börjat med alkoholen 9 den dagen. illa :P


Sofie o Thess hade satt ihoppa ett frågehäfte (stavas). jätte kul men fick dock förklara mig ibland men de tyckte inte min förklaring gjorde saken bättre :P Pytte (lilla syster) va den somm hade alla rätt :)


Sofies bilder:

tim fyller ju också år på min dag så han fick också öppna packet samtidigt som mig.
Han fick en spade o jag en onepice :)


Jag fick även mig en kamera, sjukt nöjd :)



Lisa va otroligt snäll o sjöng. så fint. fast hon va sjuk o riktigt förkyld.
Tack kära kusin <3


Snyggaste systrarna in L-a <3


Måset ju bara avsluta med denna bilden. Tillan kommer fram till mig o säger kom kom. sebbe måste fråga dig en sak. Vi går ut i hallen. o där "hänger han" - Går det bra om jag hänger här en stund.
haha tillan o sebbe. Så jävla underbara <3


Tack så otroligt mycket för all hjälp med allt. Mina vänner o min familj. tack för att ni kom o förgyllde min dag.
Och Det största tacket till er som hjälpt mig att fixa med allt. Jag är evigt tacksam <3 Tack, Tack, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0