Vikten...

Vägde mig idag. Första gången på väldigt länge. Om ni kommer ihåg så skrev jag ju om min viktminskning för ungefär 1 månad sedan. 47kg stod vågen på... Mig mage va det jag va riktigt nöjd över då, men 47kg är inte okej, jag va rädd att jag skulle sjunka ännu mer men det gjorde jag inte. sån tur va. Så idag när jag ställde mig på vågen så va jag tillbaka på min ursprungsvikt. :) wiihoww

En anledning tills att jag steg i vikt igen va nog att Jonas kom hem. Som jag har sagt till er alla. Jag är ingen människa som ska vara ensam. Här har vi ett bra bevis. Jag trivss med människor omkring mig o jag hatar när folk säger att det är bra att vara ensam. Nej, inte som jag ser det. Själv kan jag tycka kan vara jätte skönt då o då. Men ensam. Nej! Det är inte meningen vi ska vara ensamma o absolut inte jag. Fast jag o jonas aldrig ses o jag snart flyttar här i från o han åker utomlands så vet jag att här finns någon som susar igenom lägenheten då o då :)

Nu ska jag bara komma igång med min träning igen. Min mage är jag inte nöjd med. Men nått jag kommer ihåg väldigt väl från när jag va smallare va mina höftben. I/på höftbenet så hade jag riktiga gropar in. svårt att förklara hur o var. Men det va inte snyggt. Byxorna satt förjävligt med, sladrigt. ich. Men nu ska min hälsa komma upp på topp igen. :)

I´m fit for fight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0