06 - Om det här vore min sista dag!

Jag tyckte jag drog mig länge från att skriva om rubriken "vad är Kärlek". Men denna rubrik isar ännu mer i själen. I och med att det inte va så länge sedan folk haft i tanken att det kunnat förlora mig, att jag faktiskt varit närmre döden än va jag kan förstå o förreställa mig. Vilket jag tror att jag aldrig kommer förstå. Så att skriva om vad jag skulle gjort om detta va min sista dag känns helt fruktansvärt sjukt.
 
För om detta skulle varit min riktiga sista dag (som jag inte vetat om) så hade jag varit på väg upp till kungsbaka, om jag inte redan varit framme för att hälsa på en vän som jobbar där. Så om jag ska lyssnat på läkarna så hade det varit det jag gjort min sista dag!? (Har även tänkt på att trycket från min flygresa dagen innan måset ha gjort så att allt gått lite fortare och kanske också därför räddat mig?)
 
Om detta vore min sista dag så vill jag att alla ska veta hur oerhört tacksam o glad jag är som har de absolut bästa vänner, familj, släkt man kan ha. Jag är så otroligt glad att jag fått alla chanser man kan tänka sig. Ni mina vänner, familj och släkt har verkligen gjort så att jag är den jag är idag o klarat så otroligt mycket på grund av er. Jag skulle inte varit den jag är idag om ni inte format mig, hjälpt mig, stöttat mig, funnits där i vått o tor, genom eld och vatten. Jag ser allt och uppskattar det så otroligt mycket. Fast att jag kan vara väldigt dålig på att visa vad jag känner och tycker så vill jag ni ska förstå att utan er vore jag ingenting. Och jag är så stolt över vem jag är och vad jag åstakommit hittills. Ni är en del av mig och det kommer ni alltid att vara. Jag kan inte valt bättre familj och vänner. Jag är så stolt över er. Ni finns i mitt hjärta Nu, idag, för alltid. Tack för att ni valt mig! Jag älskar er <3
 
Om jag hade fått bestäma min sista dag (om man nu varit tvungen att ha en) så hade jag samlat er alla och bara njutit av de sista timmarna tillsammans. Vi hade pratat minnen, skrattat, förmodligen gråtiti, Ätiti gott (förmodligen från Rhodos pizzeria, saknar deras kebab) o bara umgåts tillsammans. För om det är nått som är viktigt så är det ju ni (vänner,familjen o släkten) och hade inte viljat ha nått annat i världen de dagen än det som är viktigast för mig, just Ni...
 
 
Sån tur va så är ju detta inte på riktigt. O jag ska ingenstans, men efter uppvaknadet i sommras så förstår man mycket mer vad som faktiskt är viktigt för en, vad som ska prioriteras o vad som ska ignoreras. Det låter kankse löjligt men jag ser o tänkte mycket mer annuerlunda nu än innan. Kopplar bort energitagare mycket lättare o låter små petitesser vara. Andas otroligt mycket lättare o renare luft idag...
 
Det som inte dödar en blir man starkera av!
 
 
 
 
PS: Therese Larsson. Om du bara vetat va du betyder för mig, det finns inga ord o till räkligt med meningar för att kunna berätta och förklara för dig. Du är den bästa o starkaste människa jag känner. Hade aldrig kunnat tänkta mig en dag utan dig, ett liv utan min andra halva, min Theläs... Jag kommer alltid att finnas där för dig <3
I will always love you.
 
Nu är vår tatuering mer än 1år gammal

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara maijsiii <3 Älskar dig med. Du och jag föralltid!!!

2012-10-17 @ 15:47:08
URL: http://threee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0