1 Oktober

Va uppe i tid för en gång skull, härligt. jobb gick lagom fort o lugnt lite barn idag. När jag kom hem lagade jag mig motatismos o fisk. äter ehla tiden, jävla socker beroende... måset bli av med det alltså. efter maten så krängde jag popcorn o tittad X faktor med sambon sen kröp jag in på mitt rum. snackade lite med Jonas o efter det ringde jag sofie o elinore.
 
Hmm, står in för ett litet dilema, något som jag inte alls kan nått om egentligen. Något jag vet Malou kan o ser mycket mer än mig o vägarar o berätta för mig för att hon vet om att jag inte vill se o höra. Saker jag tatt avstånd från. Ska jag börja tänka i de banorna igen...Eller ska jag bara låta det va, men lite nyfiken blir man. Får se vad systrarna säger o kommer fram till, jag vet om att de kan sånt här mycket mer än jag, Jag har bättre känsla för att känna om något ska hända, när det ska hända. Men vi får se. Förstår att ni inte förstår ett skit va jag pratar om men mina systrar förstår och min familj om de tänker till ;P
 
Så inte mycket nytt som händer idag heller alltså ;) imorgon ha jag blivit bjuden på middagsbjudningar, jag får se hur jag ska få ihoppa det :)
 
Sov gott mina sköna hönor....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0