10 Oktober

Entrepinör andan har slått på igen o jag har en skit bra ide, och som vanligt det är när jag får nått sånt så är det min underbara storasyster jag vill prata med. Men hon svarar inte. hmm, konstigt. får väl försöka igen....
 
Annars idag då, ja inte hänt ett skit tror jag allt, behövade en sådan dag kände jag. så efter stängning på jobb åkte jag hem  satte mig i soffan krängde lite godis o sen stälde mig vid spisen. idag blev det riktig bodybuildings mat kändes det som, eller ja sånt man kan tänka sig att de äter som ett mellanmål innan de ska träna :P majs, äggröra o bacon. efter maten satte jag mig på mitt rum läst lite bloggar kollat lite youtube o nu skriver jag här. Om en stund blir det läggdags har öppning i morgon....
 
kul mat va ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0