11 Oktober

Torsdag började i panik 6.20 o bussen gick 0.29 men vist han man med bussen, om man vill så kan man... efter jobb va det att skynda vidare till isbanan 1½timmes resa hade jag som vanligt framför mig. i och med att torsdag betyder sopa till mat på jobb så fick jag gå upp o köra mig en pizza. så åt lite på lunchen o sen lite som färd kost :P såg nog inte riktigt klockt ut där jag kom gående med pizza i handen. Så ännu en sån där lång dag så där så min förvirring inte går att dölja... tappa ord, meningar, växla o slödra. men det kommer nog bli bra snart igen då allt är inne i rutin :)
 
så vid halv 8 va jag hemma, gjorde mig en macka o tog det lungt framför teven tills det va läggdags...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0