13 Oktober - Lördag

Min underbara sambo va snäll o lånade ut bilen till mig så jag kunde köra till isbanan igår. det stod på GPSen att det skulle ta 27 minuter att åka ut till Salem från mig men jag åkte hemifrån 07.28 o befann mig på isbanan 07.44, så fel en GPS kan ha. Träningen gick jätte bra och tjejerna är så duktiga, och det är så kul att jobba med dom. Det får dom även höra vill jag lova er :)
 
Jag va hemma igen vid 10.30 o då ringde jag mamma en snabbis innan jag kröp ner till sängs för att sova en timme. Men Kl 14.00 vaknade jag igen. Eller rättaresagt tvingade jag mig upp igen. Hade tänkt att jag sulle använda lördagen till att plugga på Teamkåning o läsa lite bok, fixa med papper o allmäna saker som behövdes fixas. Men jag orkade bara inte så jag la mig ute i soffan o bara tog det lugnt. Jag va snäll o körde sambon o hennes vännina till en klassåterförening som de skulle på också. Jag behövde verkligen bara ta det lite lugnt o va helt för mig själv. Det kan vara så skönt ibland! Efter jag kollat klart på filmen "Dumpan" kl 00.nånting så gick jag o la mig :)
 
Vilken skön Lördag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0