15 Oktober - Alltså

ja man kan ju bli trött för mindre. Jag borde verkligen göra en massa pappersarbete o jag vet om att det bara tagit någa minuter att göra om jag bara satt igång. Men jag får fan itne tummen ur. jag satte mig här för mer än en timme sen för att fixa det, tror ni jag gjort något av det... Nej klart som fan heller att jag itne gjort. Har käst bloggar o lyssnat på musik. Att det ska vara så jävla svårt!
 
Jag kom hem från jobb. hmm jag har faktiskt ingen anning om vilken tid. 17.30 kanske? hade lagt fram köttfärs så gjorde mig spagetti o köttfärssås, blev även så sambon fick matlåda till imorgon :) Efter det gick jag in på mitt rum läste lite ur boken Läsa tankar o sen beslöt jag mig bara för att vila ögat. Vilket jag nu vet (och som jag vet annars också) va det dummaste jag kunde göra. så när jag vaknade igen vid halv 8 beslöt jag mig för att gå o lägga mig, men just då ringde josefin o pratade på, så det blev jag ju pigg av o bestämde att då kan jag lika bra o ringa jonas o snacka lite. så efter det va jag som gjord för en ny dag så gick ut o kollade tv "färjan" såg att folk från L-a va med. hmm. ja ibland undrar man alltså! efter det satte jag mig som sagt här, vid datorn. nu är klockan snart halv 11 o jag har inte gjort något vettigt idag. jo förutom att jobba... Attan. imorgon kanske?
 
Ny dag nya tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0