16-22 Oktober

16de va en tisdag o jag kan inte komma ihåg vad jag gjort. förmodligen hängt på makidonkan en stund. Annars har det faktiskt inte hänt så mycket. mer än att jag fick ett sms av Jonas där han visade upp denna bilden:
 
 
Jag har alltså ett paket o hämta på posten o har fortfarande inte gjort det nu en vecka senare o jag är så nyfiken, vad kan det vara. Jag har en liten misstanke men man vet aldrig med min underbara mor <3 Det är hon som tydligen skickat iväg ett packet till mig, i smyg :P
Hoppas att det blir av i morgon.
 
helgen har varit lugn o väldigt mysig o har spenderat mycket av tiden ute på isen. Helt underbart att jobba med jessica som jag har fått göra nu i helgen :) wiee...
 
idag då. det är måndag den 22 Oktober. o jag är mer tankspridd o förvirrad än nånsin. eller igår va jag med lagom snurrig. stod utanför yterdörren o stirrade på mina nyklar som jag hölt i handen i säkert 5 minuter. efter jag stirrat på dom ett bra tag så kom tankar upp, vad gör jag med dessa, varför har jag dom i min hand, vilken av dom ska jag använda o vad fan håller jag på mig innan jag vaknade ur min koma. herregud. idag åkte jag för lång på väg hem från jobb när jag satt på tunnelbanan, hälde mjölken överallt förutom i glaset, när jag kommit innan för dörren o är änligen hemma så får jag sms från jessica "var är du". då jag svarar: "hemma, borde jag va nån annanstans?" o mycket riktigt jag skulle befunnit mig på isbanan för ha träning. men det hade jag missat helt. Men men sånt är livet, inte mycket att göra åt. men nu är jag tillbaka igen. imorgon är det nya tag :)
 
Tänkte faktiskt gå o lägg mig tidigt idag hoppas på 10. behöver sova lite, dock rätt mycket som jag behöver göra men får ta det imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dags med ett par enormt djupa andetag långsam utandning. Ett i taget och med en lång paus emellan vart och ett. Försök avskärma dig från omgivningen och tänk på absolut ingenting. Inte lätt men jättebra övning.Om man bara springer på i ekorrhjulet hamnar man i sådana "vet inte var jag är" lägen. Gör denna övningen innan du springer in i nästa arbetsuppgift. Bara en lite paus i avskildhet. // Så gott

2012-10-23 @ 11:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0