1år

Idag är det 366 dagar sedan jag flyttade till Stockholm. Förstår ni jag har alltså bott här nu i mer än ett år. Resan har varit lång o verkligen haft sina up and dips. Men nu äntligen känner jag mig hemma. Jag har flyttat runder mycket o haft det riktigt ostadigt i mellan åt, men nu äntligen börjar allt reda upp sig.... iiii LLööövvee iitttt!
 
Här kommer lite bilder på mig från det senaste året:
 
börjar med bilden från dagen jag åkte upp 13/10 -11
 
 
 
 
Så jag tror att alla bilder är mer eller mindre i rätt följd. vet int.e om jag skulle säga att det blivit så stor skillnad utseende mesigt förutom nu i slutet kankse då håret har ändrats. Det har ju vuxit en bra bitt, både blivit långt o mörkblont o så har jag ju prövat lugg igen. Ja vi får väl se hur långtid det tar innan mitt ljusa hår är tillbaka.
 
Men nog har jag blivet både äldre och klokare :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Så kul att läsa att du trivs:)
Hur har det gått med Malou? Har hon fått komma upp till dig än?:) kram

2012-10-14 @ 23:41:05
URL: http://Millahelen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0