2 Oktober

Oj vilken dag.
Jobbade 8 till halv 5. På jobb såg jag till att skolsköterskan fixade så hon tog B12 sprutan på mig. Varför har jag inte tänkt på det innan för!? Sen efter jobb så gick jag in om vaccin kliniken o såg till o fick påfyllning av TBE och hepatit A & B. så nu behöver jag inte tänka på det på ett tag, eller till maj, juni i alla fall :) så tre sprutor på en dag, hur tänker man :p Men jag hoppas kroppen ska ta det bra :) Efter det gick jag lite runder vid Götgatan o kolla lite affärer (köpte inget, no many] sen vid sex tiden begav jag mig bort till ida o josefin. Det va ida o Carin som va hemma o fixade med mat o hade sig, satte mig ner o pratade lite med dom. så skönt o träffa dom va mer än 1 månad sedan sist. Senare trilla jonas in o Josefin en stund efter det. Jag han dock inte äta då jag hade dubbelbokat mig så vid halv 8 så begav jag mig till jessica för lite allmänt snack o mycket is snack... härligt o bara ha is i huvudet igen. is is is... mMMmmMMMM <3 så nu är jag hemma, kvart i 11 o jag måset verkligen krypa ner, tur man har stänging imorgon!
 
Full rulle är det som gäller,  Kan inte komma ihåg sist jag haft detta temput som jag haft uppe nu den senaste tiden. Nu snackar vi alltså år som gått. Mitt lilla knep som är det ända jag kan komma på som jag gör annerlunda än innan är att jag inte "sätter" mig. Försöker ha ett jämt tempu under hela dagen... Jag har ett jäkla högt tempu vilket jag måset vara lite försktig med men jag är verkligen aldrig trött, ingen soffpotatis alls. Trivss så jädrans bra alltså :)
 
Här har vi ju tjejerna, gammal bild från i maj då ida fyllde år.
Ida, josefin, Jag (Linda som itne va med idag) o Carin.
Mina mysiga tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0