4 Oktober

ooooo herregud. Jag gör absolut inget annat än flänger runder. från jobb till isbanan tar det 1½ timme. saltsjöbanan, tunnelbana, pendel, buss måset jag ta för att komma till till isen. Så ringde till mor på min rast o sa att jag måset absolut ha en bil nu. Detta funkar inte. Så idag hade jag mitt första träningspass med tjerna, riktigt trevliga tjejer och gud så härligt det är att vara igång igen. wiieeee. Nu ska jag bara lära mig allt igen, lagar regler, namn på steg o konster. Ja mycket att stå i men det ska bli kul. Fick även reda på att de är bara elva i laget o man måset vara tolv för att tävla. alltså så blir det ingen tävling i år ialla fall. så som det ser ut nu :)
 
Så som ni kankse märker sitter jag inte vid datorn varje dag längre. Har inte tiden o absolut inte lusten. Den kallar inte så mycket längre.
 
o idag va det ännu en gång dags för fotografering på jobb, denna gången med alla barnen. SOm man kan om man vill ;P
 
Klockan är 20.08 o vill bara gå o lägga mig, inte är jag trött. men låt det bli helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0