5 Oktober

Hade stängning på jobb. En sån där dag som bara rulla på. Efter jobb så stack jag in till fridhemsplan för att hämta mina glasögon som jag tittat ut o beställt i Landskrona. så Mamma har fått skicka upp dom till mig :)
 
När jag satt på tunnelbanan ringde josefin så va bestämde en liten spontan fredags träff :) Så jag åkte och hämtade glasögonen o sen gick jag in om pizzerian och hämtade pizza som josefin hade beställt till oss. Så vi åt lite pizza snacka lite skit. ååå det är så härligt med lilla josefin. Hon är verkligen en av de bästa!  vid 21.37 för att va exakt så begav jag mig hemåt. Skulle upp tidigt dagen efter! vid 23 tiden hade jag krupit den o jag somnade som en stock. herre gud va trött man va...
 
När jag satt på tåget på väg till josefin så kunde jag faktiskt itne hålla mig så jag öppnade mitt lilla packet. tihi vist har man världens sötaste mor ;)
 
Ni får se ett normalt resultat en annan dag. jag gillar inte riktigt det oranga i glasögonen, men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte särskillt mycket om det, för i helhet så gillar jag dom. liki, liki... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0